﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯Easy Install Instructions:﷯﷯﷯1. Copy the Code﷯﷯2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard﷯﷯3. Click on the "Edit HTML" tab.﷯﷯4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.﷯﷯5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

04 June 2012

Jom BerSPA dengan BALI RATIH~

As-Salam.. kepada kawan-kawan yang ingin merasai kenikmatan ber SPA seperti di Bali.. Jom cuba produk SPA Bali Ratih dari Bali.. Harga sangat2 berpatutan.. Jom tengok.. jika ada pertanyaan boleh hubungi saya di 012-7758324 @ email harum_manis84@yahoo.com
Produk ini terdiri dari Scrub,Body Mist,Hand & Body Lotion, Body Butter. Mempunyai bermacam aroma seperti cherry,lavender.milk,strawberry,white musk,almond,coffee,white rose, olive.. Jom cuba..keharuman dan kesegarannya yang tahan lama membuat anda seperti berada di SPA yang eksklusif.. :)


INFO :
Kulit manusia terdiri dari lapisan-lapisan dan pada saat kita mandi maka kotoran-kotoran yang melekat pada kulit akan terlepas dari lapisan-lapisan atas, tapi ada sebahagian kotoran-kotoran yang melekat tidak dapat dilepaskan hanya dengan sabun pada saat mandi terutama di bahagian-bahagian tertentu . Untuk membersihkan dan melepaskannya adalah dengan cara menggunakan lulur, di mana butiran-butiran scrub yang terdapat pada lulur akan melepaskan sel-sel mati sehingga kulit akan berdegenerasi dengan baik mambuat kulit terhindar dari penuaan, kering dan juga bersisik, selain itu juga manfaat dari lulur tersebut membuat kulit lebih harum dan segar.

Lulur terbuat dari bahan-bahan alami boleh ekstrak rempah, daun-daunan, bunga, susu, coklat, kedai, juga buah-buahan. Dimana sangat bermanfaat untuk kecantikan kulit dan kesihatan tubuh



Keistimewaannya telah menjadikan produk ini sangat diminati oleh berbagai golongan. Bali Ratih telah mampu menjadikan diri sebagai produk spa bali yang telah memiliki kelas tersendiri yang dapat membuat elegan dan ekslusif pengguna.


Keistimewaan produk bali ratih ini adalah:

1)mampu merawat kulit secara alami
2)mampu melindungi kulit dari sinar matahari
3)mudah digunakan tanpa melekat dikulit,
4)mampu memberikan aroma lebih lama pada kulit tubuh
5)mudah di bawa
6)harga yang sangat berpatutan



Jom cuba ~ Email saya di harum_manis84@yahoo.com @ 0127758324

0 komen: